De opleiding Callcentermedewerker wordt door LSSO Opleidingen aangeboden via een UNIEKE BLENDED LEARNING METHODE met optimale persoonlijke begeleiding!

Opleiding Callcentermedewerker | LSSO Opleidingen

DE FUNCTIE

Een Callcentermedewerker beantwoordt telefonische vragen van klanten en probeert producten te verkopen. Vaak zit je achter een computer en praat je met klanten via een headset.

Als Callcentermedewerker kun je ingehuurd worden door organisaties om samen met andere collega’s nieuwe klanten te werven. Men kan ook producten verkopen, maar ook diensten aanbieden of mensen vragen een soort abonnement af te sluiten.

De Callcentermedewerker belt potentiële klanten op, doet een verkopend verhaal en probeert aan de hand van diverse verkooptechnieken uiteindelijk iets te verkopen.

DE LESSEN

Bij ieder onderwerp van de opleiding Callcentermedewerker dat extra uitleg nodig heeft zie je een instructiefilm, waarin jouw docent je echt lesgeeft. Je hoeft dus niet naar school en toch krijg je les! Daarna volgen de vragen en/of opdrachten met uitwerkingen, zodat je kunt zien of je alles goed hebt geleerd en begrepen.

Bekijk in het filmpje hoe je ALLES regelt vanuit je digitale boek!

  • je leert
  • je krijgt les
  • je maakt vragen en opgaven én je controleert of je het goed hebt gedaan
  • je stelt vragen via het blog en krijgt binnen een werkdag antwoord
  • je geeft je op voor GRATIS scholingsbijeenkomsten (als je wilt!)
  • je geeft je op voor het examen (als je wilt!)

In het filmpje is het lesboek Zakelijk Engels als voorbeeld gebruikt.

Share
Print pagina