In de training Markt & Marketingmix worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Begrippenkader van de marketeer
- Transitie van marketing
- Het marketingplanningsproces
- Aansluiten van marktbehoeften en -wensen op de strategische ambitie
- Inspelen op diverse klantgroepen en -behoeften: customer insights, customer journey, customer touchpoints
- In kaart brengen van de klantbehoeften: value proposition
- Canvas Waarde creëren voor de klant en de organisatie: businessdoel, klantwaarde creëren, sleutelproblemen identificeren
- Regisseren van klantcontact: klantervaring, klantbeleving en klantcontactstrategie
- Beter inzetten en laten aansluiten van marketingmiddelen
- Marketing, organisatie en implementatie
- Schrijven van een strategisch marketingplan
- Praktijksituaties en -voorbeelden
Je krijgt bij deze training ook toegang tot een uitgebreid oefenprogramma.
D.m.v. vragen test je of je de stof voldoende begrijpt en klaar bent voor een eventueel examen.